fbpx

Izbor sa 47. FEST-a (2019)

Film se više ne prikazuje |

Informacije o filmu

Sinopsis

Najzapaženiji filmovi sa 47. Međunarodnog filmskog festivala FEST naći će se na repertoaru Cineplexxa Palas u periodu od 14. do 20. marta. Na repertoaru se nalazi ukupno devet filmova koji su premijerno prikazani na Festivalu i osvojili srca žirija i festivalske publike.

Nagradu žirija na Festivalu osvojio je Argentinsko-španski film “Crni Anđeo” u režiji Luisa Ortege, i biće prikazan u Cineplexxu Palas 16. i 17. marta. Film govori o serijskom ubici koji je trenutno poznat kao najduže zatočeni zatvorenik u argentinskom zatvoru, te pruža fascinantan uvid u svijet jednog od najozloglašenijih argentinskih zločinaca.

Cijena ulaznice za sve projekcije je 4 KM, a karte su već nalaze u prodaji na blagajni Cineplexxa Palas.

OPTUŽENA
Originalni naslov: Acusada
Dužina trajanja filma: 108 min
Država/Godina: ARG, MEX/2018
Žanr: krimi, drama, triler
Glumci: Lali Espósito, Leonardo Sbaraglia, Inés Estévez
Režiser: Gonzalo Tobal
SADRŽAJ
Dolores Drejer živi život mlade studentkinje sve do momenta dok joj se najbolja prijateljica brutalno ne ubije. Dve godine kasnije, ona je jedina optužena za zločin, i pod pritiskom velike medijske izloženosti biva postavljena u centar scene: svako ima mišljenje o njenoj nevinosti ili krivici. Dolores se priprema za izolovano suđenje kod kuće, dok porodica Drejer radi kao tim koji želi da učini sve kako bi odbranio svoju ćerku. Ali kako proces napreduje i pritisak raste, tajne i sumnje se pojavljuju i unutar porodice.

RATNICE SUNCA
Originalni naslov: Les filles du soleil
Dužina trajanja filma: 115 min
Država/Godina: FRA/2018
Žanr: drama, biografski, ratni
Glumci: Golshifteh Farahani, Emmanuelle Bercot, Erol Afsin, Evin Ahmad
Režiser: Eva Husson
SADRŽAJ
“Ratnice sunca” (Les filles du soleil), francusko-holandski film prikazan na festivalima u Kanu i Torontu koji na originalan način govori o kurdskom ženskom bataljonu koji priprema da vrati svoj grad od ekstremista. Bahar je vrhovni komandant Djevojaka sunca - kurdskog ženskog bataljona. Ona će se vratiti u grad Korduenu, gde su je zarobili ekstremisti. Matilda, francuska novinarka pokriva prva tri dana ofanzive. Tokom njihovog susreta, putanja kojom je krenula Bahar, prije nego što su muškarci obučeni u crno promijenili taj tok, ponovo se nastavlja.

CEO SVET JE TVOJ
Originalni naslov: Le monde est à toi
Dužina trajanja filma: 94 min
Država/Godina: FRA/2018
Žanr: komedija, krimi
Glumci: Karim Leklou, Isabelle Adjani, Vincent Cassel
Režiser: Romain Gavras

SADRŽAJ

Film je prikazan na Kanskom festivalu i bavi se sudbinom sitnog kriminalca koji sanja o drugačijem životu ali ne može da ga priušti. Da bi pobjegao od svog okruženja, on mora da prihvati još jedan posljednji posao koji uključuje Španiju, drogu, Iluminate i dominantnu majku. Glavni junak čini sve moguće da spasi glavu, i to na urnebesan način.

HLADNI RAT
Originalni naslov: Zimna wojna
Dužina trajanja filma: 85 min
Država/Godina: POL/2018
Žanr: drama, romantični/ljubavni
Glumci: Joanna Kulig, Tomasz Kot, Agata Kulesza, Borys Szyc, Cédric Kahn
Režiser: Pawel Pawlikowski
SADRŽAJ
Film predstavlja strastvenu ljubavnu priču između dvoje ljudi koji se zbog različitog porijekla i temperamenta, na prvi pogled čine nespojivi, ali su ipak sudbinski predodređeni jedno za drugo. Sve se dešava u vrijeme hladnog rata pedesetih godina prošlog vijeka u Poljskoj, Berlinu, Jugoslaviji i Parizu, i opisuje nemoguću ljubav u nemoguća vremena.

DOGMAN
Originalni naslov: Dogman
Dužina trajanja filma: 103 min
Država/Godina: FRA, ITA/2018
Žanr: drama
Glumci: Marcello Fonte, Edoardo Pesce, Adamo Dionisi, Nunzia Schiano, Francesco Acquaroli
Režiser: Matteo Garrone
SADRŽAJ
Na periferiji između metropole i divljine, gdje vlada zakon jačeg, živi Marčelo - sitan i blag čovjek koji dane provodi u svojoj skromnoj radnji za njegu i održavanje pasa ili sa ćerkom Alidom koju mnogo voli. No, tu živi i Simon, lokalni siledžija, prevarant i lopov, koji maltretira sve oko sebe. Odlučan da ponovo uspostavi svoje dostojanstvo nakon svega što je pretrpio zbog Simona, Marčelo planira osvetu sa neočekivanim ishodom

TVRĐAVA
Originalni naslov: Tobol
Godina: 2019
Žanr: istorijski, drama
Glumci: Illya Malanin, Dmitriy Dyuzhev, Dmitry Nazarov, Pavel Tabakov, Andrey Burkovskiy, Agata Mutsenietse, Ekaterina Guseva, Ivan Kolesnikov
Režiser: Igor Zaytsev
SADRŽAJ
Ruski istorijski spektakl “Tvrđava” (Tobol) snimljen prema motivima romana Alekseja Ivanova. Priča je smještena u vrijeme reformi Petra Velikog kada je rastuća imperija žestoko mijenjala srednjovjekovni provincijalizam u gustim polarnim šumama. U to vrijeme sve je ključalo kao u loncu – od ubjeđenja do nacija. Istoriju azijskog dela Rusije stvarali su švedski zarobljenici, stranci, trgovci, kineski šverceri, šamani, odbjegli disidenti, pravoslavni misionari... Film je snimljen u istorijskom okruženju modernog Toboljska i obiluje uzbudljivim scenama bitke, raskošnim kostimima, briljantnom glumom najvećih ruskih zvijezda. Film porede sa ''Igrom prestolja'' gdje je uspešno kombinovano više žanrova.

CRNI ANĐEO
Originalni naslov: El Angel
Dužina trajanja filma: 118 min
Država/Godina: ARG/2018
Žanr: biografski, drama, krimi
Glumci: Lorenzo Ferro, Chino Darín, Daniel Fanego
Režiser: Luis Ortega
SADRŽAJ
Debitant Lorenco Fero našao se u glavnoj ulozi okrutnog tinejdžera Karlosa, koji kreće na krvavu avanturu sa svojim najboljim prijateljem. Za razliku od većine filmova o serijskim ubicama, Ortega se ne udubljuje previše u psihologiju i ne traži opravdanje u mračnoj prošlosti - Karlos je obožavan od malih nogu, odrastao je sasvim srećan, i izgleda kao pravi anđeo. Kako neko toliko lijep može da bude toliko ružan iznutra? Ovaj film pruža fascinantan uvid u svijet jednog od najozloglašenijih argentinskih zločinaca. Ortega na interesantan način tretira ovu mračnu figuru i stvara film koji je visoko stilizovan, okupan suncem i svijetlim bojama, i oplemenjen momentima humora. Ovo je subverzivan krimi triler koji na inovativan način ruši konvencije žanra.

HOTEL MUMBAJ
Originalni naslov: Hotel Mumbai
Dužina trajanja filma: 125 min
Država/Godina: AUS, USA/2018
Žanr: drama, istorijski, triler
Glumci: Dev Patel, Armie Hammer, Nazanin Boniadi
Režiser: Anthony Maras

SADRŽAJ
Film je zasnovan na istinitoj priči o terorističkom napadu na Taj Mahal Palace Hotel u Mumbaju 2008. Godine, sastavljen iz nekoliko priča gostiju i radnika koji su se zatekli u hotelu, kao i četvorice terorista koji su izvršili napad. Dev Patel (“Slumdog Milionaire”) igra jednog od zaposlenih koji iznenada mora da postane spasilac svojih gostiju. U ostalim pričama vidimo druge goste, radnike koji su odlučili da pobjegnu sa lica mjesta kao i one koji su odlučili da ostanu, policiju, napadače, i porodice zatočenih koje sa strijepnjom prate vijesti o napadu. Debitant Entoni Maras zasnovao je priču na intervjuima sa žrtvama ovog događaja, i trudio se da na autentičan način prenese napetu atmosferu iznenadnog napada.

EDMON

Originalni naslov: Edmond

Dužina trajanja filma: 110 min

Država/Godina: BEL, FRA/2018

Žanr: komedija, drama, istorijski
Glumci: Thomas Solivérès, Olivier Gourmet, Mathilde Seigner
Režiser: Alexis Michalik
SADRŽAJ
Francuska istorijska dramska komedija “Edmond” o piscu najpoznatije priče o Sirano de Beržeraku smještena u Pariz krajem 19. vijeka. Edmond Rostan još nema trideset godina, ali već ima dvoje djece i mnogo briga. Dvije godine nije ništa napisao. U očajanju, on nudi pozorištu novu predstavu, herojsku komediju u stihu, za praznike. Njegov jedini problem je u tom što ona još nije napisana. Ignorišući hirove glumica, zahtjeve korzikanskog producenta, ljubomoru svoje žene i nedostatak entuzijazma svih onih oko njega, Edmond počinje da piše komad u koji niko ne vjeruje, a koji za početak ima samo naslov: "Sirano de Beržerak".

Podjeli:

Video

NOVOSTI